Diss: Vitamin Well Melon

Publicerad 2014-05-26 20:40:10 i Allmänt, Mat & Dryck,

Usch, fy och blä säger jag om denna drickan. 22 spänn för något som jag ska hälla rakt ut i vasken, haha! Nej, jag gillar inte den här drickan. Den smakar medicin rakt igenom. Inte riktigt min smak. Jag vill inte sprida tråkiga dissar på min blogg så jag kan säga att en annan dricka från Vitamin Well är suupergod! Grapefruit ♥ 
Men jag tipsar inte att köpa just denna smaken, men annars älskar jag Vitamin Well och älskar deras andra drycker ♥
Det var i alla fall min åsikt! Ni kanske gillar smaken melon, vad vet jag?
Vilken är eran favorit?

XOXO ♥
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! ♥ Jag är en helt vanlig tjej på snart 15 somrar. Min blogg handlar om allt ifrån min vardag till skönhet och mode! Hoppas du gillar min blogg! Kram Karin! ♥ XOXO ♥ YOLO

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela