CYPERN ♥ 2014

Publicerad 2014-05-22 17:21:00 i Allmänt, Resor,

Ja, som jag sa var jag ju på Cypern förra veckan. Det var en suuper mysig resa, som jag gärna gör om! Dock är det lite för lite att åka en vecka, för när man precis har släppt allt ska man hem igen, haha! Men som sagt var det en varm vecka och jag spenderade mesta dels av tiden i solstolen med bikini ♥ Det var såå skönt att bara slippa all vardagsstress och bli lite brun, hehe (Inte alls solberoende, nej...) 
Jag tipsar verkligen alla att åka till Cypern, speciellt i maj då det är varmt (ca 30 grader). Vissa stränder är också gudomliga, eftersom det är i medelhavet! 
Vi bodde i Ayia Napa, som är mer lugn nu, för i juni, juli och augusti är det många som åker dit och festar, haha! 
Här kommer i alla fall en bildbomb, men det är bara en del av flera hundra bilder jag tog! ♥
Om ni undrar över någon av bilderna så kommentera!
 
XOXO ♥
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! ♥ Jag är en helt vanlig tjej på snart 15 somrar. Min blogg handlar om allt ifrån min vardag till skönhet och mode! Hoppas du gillar min blogg! Kram Karin! ♥ XOXO ♥ YOLO

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela