Torsdag 2014-06-26

Publicerad 2014-06-26 17:32:16 i Allmänt,

Kunde inte kommit på en bättre rubrik? Nej, haha!
Idag har jag varit i stan med vänner och vi var i hamnen, fikade på espresso house och gick i lite affärer.♥ Jag såg ju även på bio härom dagen, "The fault in our stars" och den var såå bra, sorglig, rolig och en film med ett budskap som gick rakt in i hjärtat. Jag grät inte så att tårarna rann, men jag fick tårar i ögonen och hjärtat bultade eftersom man inte visste vad som skulle hända. Den är verkligen sevärd och alla borde se den! 
På måndag fyller jag år och jag ska även åka till Stockholm i sommar! Gå på Gröna lund och en massa annat kul. Jag bara älskar Stockholm! ♥
 
XOXO ♥ 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! ♥ Jag är en helt vanlig tjej på snart 15 somrar. Min blogg handlar om allt ifrån min vardag till skönhet och mode! Hoppas du gillar min blogg! Kram Karin! ♥ XOXO ♥ YOLO

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela