To do list ♥ Summer

Publicerad 2014-06-16 12:46:07 i Allmänt,

Ja, vad ska man göra en tråkig sommardag/kväll? 
Här kommer lite tips på saker man kan göra:
 
♥ Tälta i trädgården eller någon annan stans
♥ Sova under bar himmel
♥ Busringa någon
♥ Ha vattenkrig
♥ Shoppa på stan
♥ Gå på tivoli
♥ Baka en tårta
♥ Ha en photoshoot 
♥ Man kan göra sitt egen spa med manikyr, pedikyr och ansiktsmasker mm.
Vatten challenge med en kompis
♥ Smoothie challenge (sjuukt kul!)
♥ Sola & Bada
♥ Äta godis ;)
♥ Kolla igenom en hel serie
♥ Eller bara slappa!
 
XOXO ♥
Ni får gärna kommentera era tips till en tråkig sommardag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! ♥ Jag är en helt vanlig tjej på snart 15 somrar. Min blogg handlar om allt ifrån min vardag till skönhet och mode! Hoppas du gillar min blogg! Kram Karin! ♥ XOXO ♥ YOLO

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela