Midsommarafton ♥ 2014

Publicerad 2014-06-20 12:47:13 i Allmänt,

20/6-14... Ja, idag är det ju midsommar och vädret spökar som vanligt. Varför är det nästan alltid konstigt eller dåligt väder på midsommar? Det är i alla fall inget som jag kan besvara, haha! Men jag är ändå glad. Jag menar jordgubbar, klänning och blomsterkrans. Kan det bli bättre?
Jag brukar inte"fira och festa" så mycket på midsommar. Idag blir det en lugn dag med gäster, mat och maybe kompisar senare. ♥ 
Jag hoppas att ni får en lika mysig midsommar som jag tror att jag får! Och glöm inte lägga 7 olika sorters blommor under kudden och se om ni drömmer om er drömkille!
 
XOXO ♥
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! ♥ Jag är en helt vanlig tjej på snart 15 somrar. Min blogg handlar om allt ifrån min vardag till skönhet och mode! Hoppas du gillar min blogg! Kram Karin! ♥ XOXO ♥ YOLO

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela